НОВИНИ
Останні новини нашої компанії.
ІНВЕСТОРАМ
Інформація для інвесторів та акціонерів.
ЛІЦЕНЗІЯ
ПАТ «Київметробуд» має сертифікат якості ISO 9001:2008
НАГОРОДИ
Нагороди нашого підприємства.
Підготовчі роботи до початку будівництва метро на Виноградар!

На даний час працівниками ПАТ «Київметробуд» проводяться роботи по облаштуванню будівельних майданчиків, необхідних для початку основних робіт. Зокрема підготовлено дві дільниці, одна з яких знаходиться поблизу станції метрополітену «Сирець», інша на перетині вул. Межової та вул. Північно-Сирецької.

 

Обидві ділянки призначенні для монтажних робіт обладнання, що буде задіяне під час побудови підземної лінії метро та станціі «Мостицька», зокрема тунелепрохіднецького механізованого комплексу Herrenknecht.


Наразі ведуться роботи з демонтажу перекриття існуючого ствола метроплітену, глибиною понад сорок шість метрів та діаметром більше десяти. Вже встановлено огорожі та виконується тимчасове електрозабезпечення. Наступним кроком буде підготовка до влаштування тимчасових доріг. Враховуючі те, що частину робіт заплановано в зоні парку-пам’ятки садово-паркового мистецтва «Сирецький Гай», що входить до природно-заповідного фонду України, наступні етапи будівництва пов’язані з отримання дозволів відповідних державних органів.


Підготовчі роботи до початку будівництва метро на Виноградар!Підготовчі роботи до початку будівництва метро на Виноградар!Підготовчі роботи до початку будівництва метро на Виноградар!Підготовчі роботи до початку будівництва метро на Виноградар!Підготовчі роботи до початку будівництва метро на Виноградар! 

Метро на Виноградар бути!
На виконання  програми соціально-економічного розвитку столиці, затвердженої Київською міською радою, ПАТ "Київметробуд" будуватиме нову гілку метро на Виноградар.

КП "Київський метрополітен" уклало договір на будівництво метро на Виноградар з переможцем тендеру - ПАТ "Київметробуд"....


Спростування недостовірної інформації!

Спростування недостовірної інформації!

 Спростування недостовірної інформації!

15.11.2018 на пленарній сесії Київської міської ради ряд депутатів заявили про рейдерське захоплення ПАТ "Київметробуд".
У зв’язку з цим ПАТ «Київметробуд» офіційно заявляє, що поширена інформація є завідомо неправдивою та не відповідає дійсності.
Заяви депутатів підприємство розцінює як відкрите лобіювання інтересів третіх осіб шляхом тиску на Київську міську владу з метою зірвати результати тендеру і  не допустити ПАТ «Київметробуд» до будівництва Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар та заблокувати господарську діяльність підприємства..
ПАТ «Київметробуд»залишає за собою право скористатися всіма доступними правовими механізмами захисту, включно зі зверненням до правоохоронних органів щодо виявлення ознак кримінальних правопорушень в зазначених вище діях депутатів та наявності в них корупційної складової в інтересах третіх осіб.

Компанія звертається з проханням до ЗМІ не сприяти поширенню непідтвердженої інформації про наше підприємство


Хід виконання робіт станції "Святошино"
Наразі продовжуеться   капітальний ремонт станції "Святошино" Київського метрополітену, з ходом  якого ви можете детальніше ознайомитись у фото- репортажі Олега Тоцького, за що йому окрема подяка. 

З Днем будівельника


 

Призначення нового генерального директора ПАТ "Київметробуд"

27 квітня 2018 року, відповідно до заяви Петренка Володимира Івановича, наглядовою радою ПАТ «Київметробуд», було ухвалено рішення звільнити Петренка Володимира Івановича з посади генерального директора ПАТ «Київметробуд» 30 квітня 2018 року узв'язку з закінченням дії трудового договору та обрати генеральним директором ПАТ «Київметробуд» Метелицю Олександра Миколайовича.

 

За своє життя Петренко В.І., майже 50 років пропрацював у структурі Київметробуду, 31 рік з яких був його незмінним очільником, отримав звання Кандидата технічних наук, Академіка Академії будівництва України.

За участю Петренка В.І., з 1969 року, здано в експлуатацію 60,5 км ліній та 42 станції Київського метрополітену. Петренка В.І. є володарем почесних звань «Заслужений будівельник України», «Почесний громадянин м. Києва», почесної відзнака Президента України, орденів «За заслуги» ІІ ступеня та І ступеня, ордену «Знак Пошани», звання «Герой України» з врученням ордена Держави.

 

Трудовий шлях нового керівника, Метелиці Олександра Миколайовича, почався у 1995 році, на посаді гірничого майстра однієї з будівельних дільниць Київметробуду, одразу після закінчення Українського транспортного університету, де він отримав спеціальність інженера з будівництва мостів і тунелів. Тож це людина не зі сторони і також метробудівець, який причетний до будівництва та пуску перших поїздів на 22,8 км ліній та на 15 станціях Київського метрополітену, а також на інших важливих об’єктах Київметробуду.

Метелиця О.М. у 2004 році нагороджений орденом "За заслуги” ІІІ ступеня.

 

Бажаємо успіху та трудових звершень новому керівнику.

Пуск другої нитки головного каналізаційного колектора м. Києва.

ПАТ "Київметробуд" завершив будівництво другої нитки головного каналізаційного колектора, що замінить в експлуатації старий колектор, який вже біля двадцяти років визнаний аварійним і потребував капітального ремонту.

В результаті виконанї роботи 2 листопада 2017 р., відбулася урочиста подія підняття шиберу та запуск стоків на новозбудовану нитку колектору.

 

 

Серед учасників та запрошених гостей були присутні Віце-прем'єр-міністр –міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадій Зубко, Голова Київської міської державної адміністрації - КМДА Віталій Кличко, Заступник голови КМДА Петро Пантелеєв, Голова правління - генеральний директор Київводоканалу Дмитро Новицький та інші.

 

Будівництво колектора-дублера розпочалося у 1994 році, при будівництві об'єкту використовувалась сучасна технологія антикорозійного захисту, шляхом футерування тунелю колектора по всій довжині спеціальним поліетиленом, що дозволяє гарантувати роботу колектору не меньше 100 років. Загальна довжина колектору становить 9,7 км, діаметр – 3 м.

 


Завершено проходку останньої ділянки 2 нитки головного канализаційного колектору у м. Києві

Завершено проходку останньої ділянки колектору від камери к – №2 до камери №3 довжиною 288 м. Проходка виконувалась тунелепрохідницьким механізованим комплексом D – 3,6 м. Основна первинна оправа виконана із збірних залізобетонних кілець. Роботи виконувались в дуже складних гідрогеологічних умовах. Геологія ділянки складалась із насипних грунтів з включенням уламків залізобетону та металу, що призводило до затримки проходки.

Завершено проходку останньої ділянки 2 нитки головного канализаційного колектору у м. Києві Завершено проходку останньої ділянки 2 нитки головного канализаційного колектору у м. Києві Завершено проходку останньої ділянки 2 нитки головного канализаційного колектору у м. Києві Завершено проходку останньої ділянки 2 нитки головного канализаційного колектору у м. Києві

Продовження будівництва метрополітену в м. Дніпро
28 липня у м. Дніпро відбулося підписання контракту між Комунальним Підприємство «Дніпропетровський метрополітен» та турецькою компанією Limak на продовження будівництва метрополітену. У цьому проекті Публічне акціонерне товариство «Київметробуд» виконувати роль номінованого генерального субпідрядника. Початок будівництва запланований на 20 вересня цього року та передбачає продовження наявної лінії на 4 км з 3ма станціями у своєму складі. Завершити будівництво планується за 5 років.

Продовження будівництва метрополітену в м. Дніпро Продовження будівництва метрополітену в м. Дніпро Продовження будівництва метрополітену в м. Дніпро

 

Продовження будівництва метрополітену в м. Дніпро Продовження будівництва метрополітену в м. ДніпроПродовження будівництва метрополітену в м. Дніпро

 

Завершення будівництва тунелю другої нитки Головного каналізаційного колектора м. Києва.
Київметробуд завершив будівництво тунельної частини другої нитки Головного каналізаційного колектора м. Києва.

ПАТ «Київметробуд» спільно з ПАТ «АК «Київводоканал» завершили один із важливих етапів будівництва другої нитки Головного каналізаційного колектора – тунельну частину, загальна протяжність якої становить 9 723 метрів. 31 березня, тунелепрохідницький комплекс вийшов на поверхню, загальний хід робіт проінспектував Київський міський голова Віталій Кличко.

Завершена частина тунелю готова для проведення наступного етапу робіт: затягування бетонних кілець трубопроводу, заповнення пустот бетонною сумішшю для його фіксації, антикорозійної обробки та облаштування камер переключень.

Завершення будівництва нового колектору, відповідно до графіку, планується у першому півріччі 2017 року, що дозволить вивести з експлуатації старий колектор і розпочати його капітальний ремонт.

Довідка:

Головний міський каналізаційний колектор міста Києва довжиною 9,2 км, діаметром – 2,7 м, введений в дію в 1970 році.

Головний колектор відводить переважну більшість стічних вод правобережної частини Києва.

Ще у 1999 році об’єкт за результатами обстеження був визнаний як аварійний та непридатний до експлуатації. У 2005 році перша нитка Головного міського каналізаційного колектора у місті Києві була внесена до Державного реєстру потенційно небезпечних об’єктів державного значення.

Обстеження колектора, які проводилися у 2007, 2010 та 2014 роках, виявили, що у деяких місцях глибина корозії сягала 15 см, на арматурі стін і перекриттів, на усіх забетонованих металевих конструкціях корозія з кожним роком проявлялася все глибше, подальше обстеження колектора є практично неможливим. У такому технічному стані Головний колектор продовжує відводити переважну більшість стічних вод правобережної частини Києва.

Будівництво колектора-дублера розпочалося у 1994 році. Його загальна довжина становить 9,7 км, діаметр – 3 м.

Завершити будівництво цього стратегічного для Києва об‘єкта планувалося до Євро-2012, однак через відсутність фінансування у 2012-2014 рр. роботи практично не велися. Відновлення будівництва фактично відбулося у 2015 році.

Завершення будівництва  тунелю другої нитки Головного каналізаційного колектора м. Києва. Завершення будівництва  тунелю другої нитки Головного каналізаційного колектора м. Києва.Завершення будівництва  тунелю другої нитки Головного каналізаційного колектора м. Києва. Завершення будівництва  тунелю другої нитки Головного каналізаційного колектора м. Києва. Завершення будівництва  тунелю другої нитки Головного каналізаційного колектора м. Києва. Завершення будівництва  тунелю другої нитки Головного каналізаційного колектора м. Києва.


Назад Вперед
Наверх
01601 Київ, вул. Прорізна,8