НОВИНИ
Останні новини нашої компанії.
ІНВЕСТОРАМ
Інформація для інвесторів та акціонерів.
ЛІЦЕНЗІЯ
ПАТ «Київметробуд» має сертифікат якості ISO 9001:2008
НАГОРОДИ
Нагороди нашого підприємства.
Завершено проходку останньої ділянки колектору!

Завершено проходку останньої ділянки колектору від камери к – №2 до камери №3 довжиною 288 м. Проходка виконувалась тунелепрохідницьким механізованим комплексом D – 3,6 м. Основна первинна оправа виконана із збірних залізобетонних кілець. Роботи виконувались в дуже складних гідрогеологічних умовах. Геологія ділянки складалась із насипних грунтів з включенням уламків залізобетону та металу, що призводило до затримки проходки.

Завершено проходку останньої ділянки колектору!

 

Завершено проходку останньої ділянки колектору!

 

Завершено проходку останньої ділянки колектору!

 

Завершено проходку останньої ділянки колектору!

 

 

З Новим Роком та Різдвом Христовим!

Продовження будівництва метрополітену в м. Дніпро
28 липня у м. Дніпро відбулося підписання контракту між Комунальним Підприємство «Дніпропетровський метрополітен» та турецькою компанією Limak на продовження будівництва метрополітену. У цьому проекті Публічне акціонерне товариство «Київметробуд» виконувати роль номінованого генерального субпідрядника. Початок будівництва запланований на 20 вересня цього року та передбачає продовження наявної лінії на 4 км з 3ма станціями у своєму складі. Завершити будівництво планується за 5 років.

Продовження будівництва метрополітену в м. Дніпро Продовження будівництва метрополітену в м. Дніпро Продовження будівництва метрополітену в м. Дніпро

 

Продовження будівництва метрополітену в м. Дніпро Продовження будівництва метрополітену в м. ДніпроПродовження будівництва метрополітену в м. Дніпро

 

Завершення будівництва тунелю другої нитки Головного каналізаційного колектора м. Києва.
Київметробуд завершив будівництво тунельної частини другої нитки Головного каналізаційного колектора м. Києва.

ПАТ «Київметробуд» спільно з ПАТ «АК «Київводоканал» завершили один із важливих етапів будівництва другої нитки Головного каналізаційного колектора – тунельну частину, загальна протяжність якої становить 9 723 метрів. 31 березня, тунелепрохідницький комплекс вийшов на поверхню, загальний хід робіт проінспектував Київський міський голова Віталій Кличко.

Завершена частина тунелю готова для проведення наступного етапу робіт: затягування бетонних кілець трубопроводу, заповнення пустот бетонною сумішшю для його фіксації, антикорозійної обробки та облаштування камер переключень.

Завершення будівництва нового колектору, відповідно до графіку, планується у першому півріччі 2017 року, що дозволить вивести з експлуатації старий колектор і розпочати його капітальний ремонт.

Довідка:

Головний міський каналізаційний колектор міста Києва довжиною 9,2 км, діаметром – 2,7 м, введений в дію в 1970 році.

Головний колектор відводить переважну більшість стічних вод правобережної частини Києва.

Ще у 1999 році об’єкт за результатами обстеження був визнаний як аварійний та непридатний до експлуатації. У 2005 році перша нитка Головного міського каналізаційного колектора у місті Києві була внесена до Державного реєстру потенційно небезпечних об’єктів державного значення.

Обстеження колектора, які проводилися у 2007, 2010 та 2014 роках, виявили, що у деяких місцях глибина корозії сягала 15 см, на арматурі стін і перекриттів, на усіх забетонованих металевих конструкціях корозія з кожним роком проявлялася все глибше, подальше обстеження колектора є практично неможливим. У такому технічному стані Головний колектор продовжує відводити переважну більшість стічних вод правобережної частини Києва.

Будівництво колектора-дублера розпочалося у 1994 році. Його загальна довжина становить 9,7 км, діаметр – 3 м.

Завершити будівництво цього стратегічного для Києва об‘єкта планувалося до Євро-2012, однак через відсутність фінансування у 2012-2014 рр. роботи практично не велися. Відновлення будівництва фактично відбулося у 2015 році.

Завершення будівництва  тунелю другої нитки Головного каналізаційного колектора м. Києва. Завершення будівництва  тунелю другої нитки Головного каналізаційного колектора м. Києва.Завершення будівництва  тунелю другої нитки Головного каналізаційного колектора м. Києва. Завершення будівництва  тунелю другої нитки Головного каналізаційного колектора м. Києва. Завершення будівництва  тунелю другої нитки Головного каналізаційного колектора м. Києва. Завершення будівництва  тунелю другої нитки Головного каналізаційного колектора м. Києва.

Зі святом Вас, любі жінки!

 

Нам 65 років

 

16 квітня 2014 року виповнюється 65 років ПАТ „КИЇВМЕТРОБУД”- провідному спеціалізованому багатопрофільному підприємству України з комплексного будівництва метрополітену, тунелів різноманітного призначення, спеціальних підземних споруд, мостів, шляхопроводів, об'єктів гідротехнічного, комунального, житлового будівництва.

За ці роки в м. Києві побудоване прекрасне підземне місто, прокладено - 74 км ліній з 52 діючими станціями. А також десятки кілометрів каналізаційних колекторів, водоводів гідростанцій, підземних торгівельно-розважальних комплексів, підземних пішохідних переходів, житлових будинків, виробничих та адміністративних споруд різного призначення.

Крім того в різних містах і регіонах України та країнах СНД побудовано більше 100 кмтунелів: автошляхових, гідротехнічних, трубопровідних, комунальних, пішохідних та спеціальних, переважно в складних інженерно-геологічних умовах.

ПАТ „Київметробуд” став першопрохідником з освоєння підземного простору міст для створення громадських об’єктів – створені торгові площі в підземних переходах під вулицями та площами міста. А найбільш масштабним будівництвом є спорудження надземної та підземної частини суспільно-культурного центру на Майдані Незалежності в центрі столиці України м. Києві.

Праця колективу „Київметробуд” вкладена і при спорудженні підземного комплексу найбільшої в Європі ( шостою за масштабом у світі) Дністровської гідроакумулюючої станції.

Фахівці ПАТ „Київметробуд” мають високий авторитет як в Україні так і за її межами.

Завдяки вашій наполегливій праці стало можливим майже кожен рік вводити нову станцію метрополітену у м Києві.


 

 

З ювілеем!
 
 

Поздоровляємо!


    Героя України, Почесного громадянина Києва, лауреата Державної премії, Заслуженого будівельника, головного метробудівця України, генерального директора ПАТ «Київметробуд» Петренка Володимира Івановича, поздоровляє колектив з 70 - річчям від дня народження. Бажаємо міцного здоров'я, успіхів і ще багато років трудитися на благо народу України.


Друзі-метробудівці




Крок за кроком, метро на Теремки

На станції метро «Теремки» готовий вестибюль, ведуться опоряджувальні роботи. На склепіннях станції почато викладання мозаїки, яка буде красою станції. Бригади з управління реконструкції та будівництва почали настеляти гранітні підлоги.

Станція «Теремки» повинна прийняти перших пасажирів у нинішньому році.
Крок за кроком, метро на ТеремкиКрок за кроком, метро на ТеремкиКрок за кроком, метро на ТеремкиКрок за кроком, метро на Теремки
Ще одна перемога!

Ще одна перемога!В час, коли метробудівці ведуть боротьбу з підземними пливунами на шляху до станції "Теремки",  футбольна команда  МетроБуд стала володаркою кубка "Five cup"  15 турніру з футболу в залі "Бізнес ліга"з перемогою подолавши у фіналі з рахунком 5:3 команду  МТС.

Вітаємо переможців! Нових спортивних досягнень вам, друзі - метробудівці!

Вихід щитів до станції "Теремки"

 

14 лютого 2013 року закінчена проходка двох перегінних тунелів від станції метрополітену "Іподром" до майбутньої станції "Теремки".

На будові побував голова Київської міської державної адміністрації О.П. Попов. Він високо оцінив роботу метробудівців і дав обіцянку, що фінансування будови буде   налагоджено краще,  з тим, щоб до Дня незалежності відкрити  станцію метро "Теремки" для киян та гостей міста.



Назад Вперед
Наверх
01601 Київ, вул. Прорізна,8