НОВИНИ
Останні новини нашої компанії.
ІНВЕСТОРАМ
Інформація для інвесторів та акціонерів.
ЛІЦЕНЗІЯ
ПАТ «Київметробуд» має сертифікат якості ISO 9001:2008
НАГОРОДИ
Нагороди нашого підприємства.
Станція Dwarka Sector 21 (Індія)

2010 рік

 

«Проектування та будівництво станції метро Dwarka Sector 21, тунелів відкритим способом та пов'язані роботи(Індія)»

ПАТ "Київметробуд" спільно з компанією ERA IFRA ENGINEERING Ltd, виконали для метрополітену м. Делі (Індія), контракт AMEL C-7, що включає проектування та будівництво підземної, з наземними спорудами, станції метро Dwarka Sector 21 (довжина - прибл. 258 м), тунелів відкритим способом та інших супутніх споруд, таких як вентиляційні шахти, переходи, пандуси, службові, галереї та ін.

Загальна довжина побудованих тунелів - 2073 м а довжина під'їзних пандусів 606 м.

Особливістю проекту є те, що станція Dwarka Sector 21 вважається найбільшою в Індії, з'єднує синю лінію метрополітену м. Делі з "Експрес лінією в Аеропорт" та з Депо а 2 поверхи станції використовуються  під комерційні цілі. Це також перша станція метро в м. Делі  з готельними кімнатами на території комплексу.

 

Полігон №5 Київспецтранс

2008 рік

 

«Реконструкція та технічне переоснащення полігону твердих побутових відходів № 5 в селі Підгірці Обухівського району Київської області»

      На об’єкті збудовано лабораторію радіологічного контролю, котельні, контрольно-пропускний пункт, насосну станцію перекачки фільтрату, ЛЕП, трансформаторну підстанцію, закриту стоянку для машин і механізмів зовнішні та внутрішні інженерні мережі. Також побудовано цех з очистки фільтрату продуктивністю 400 м. куб. на добу. Реконструйовано адміністративно-побутовий корпус, станція перекачування стоків, очисні споруди дощової каналізації. Закуплено та змонтовано італійське обладнання з переробки фільтрату.

Залізничний вокзал Дарниця

2007 рік

 

    Будівництво першої черги пасажирського вокзального комплексу станції «Дарниця» Південно-Західної залізниці.

 

    Всі роботи з будівництва виконані без припинення руху поїздів та здано в експлуатацію:

         - два вестибулі, в яких розташовано 15 білетних кас, зал очікування для пасажирів на 60 посадкових місць, службово-технічні приміщення, медпункт та кімната міліції;

         - наскрізний тунель із шістьма виходами, чотири з яких обладнані ескалаторами: по 3 ескалатори до кожного вестибулю, та по 2 до кожної високої платформи;

         - дві платформи з навісами, виходи на платформи обладнані турнікетами.

 

Реконструкція Майдану Незалежності

2001 рік

 

      ПАТ «Київметробуд» як генеральний підрядчик здійснив будівельно-монтажні роботи до 10-ї річниці незалежності України по спорудженню монументу на честь проголошення незалежності України з музейним комплексом, реконструкцію майдану Незалежності та будівництво підземного чотирьох поверхового торгівельно-виставочного комплексу «Глобус», загальною площею більше 35 тисяч квадратних метрів. Всього було виконано облицювальних робіт на площі біля 26 000 м², споруджено 10 фонтанів.

 

Будівництво Дністровської ГАЕС

Будівництво Дністровської ГАЕС розпочалося 22 листопада 1983 року.

Будівництво Дністровської ГАЕС      Агрегатні шахти і будівля станції 7 агрегатів ГАЕС(насос-турбіна і двигун-генератор) розміщуються в окремо розташованих шахтах діаметром 32 м і глибиною 50 м. Виймання грунту для шахт такої конструкції виконується в два етапи:

          1 етап – унікальна робота – методом опускного бетонування: 32-х метрове збірне залізобетонне кільце опускається в мʼяких породах з відмітки 85 м до відмітки 60 м;

          2 етап – розробка скельного грунту бурильно-вибуховим методом уступами по 2 м з наступним виконанням монолітного залізобетонного кріплення.

 

Водопровідний тракт

      Водопровідний тракт складається із напірних водоводів і відвідних тунелів.

      Напірні водоводи – це 7 окремо розташованих ниток, кожна з яких включає:

  • Компенсатор;
  • Верхнє коліно;
  • Вертикальну шахту (висота близько 100 м, діаметр 7,5 м) з металевим кожухом;
  • Горизонтальну частину (діаметр 7,5 м, довжина 400 м, із яких 200 м залізобетонна конструкція і 200 м в металевому кожусі);
  • Відвідні тунелі довжиною 120-150 м і внутрішнім діаметром 8,2 м проходять під кутом 140˚ до горизонту в дуже тріщинуватих породах горизонтальної шаруватості (аргілітах, алевролітах).

 

 

01601 Київ, вул. Прорізна,8