НОВИНИ
Останні новини нашої компанії.
ІНВЕСТОРАМ
Інформація для інвесторів та акціонерів.
ЛІЦЕНЗІЯ
ПАТ «Київметробуд» має сертифікат якості ISO 9001:2008
НАГОРОДИ
Нагороди нашого підприємства.
Наші технології

      В даний час в Україні будуються складні об'єкти різного призначення, включаючи метрополітени, мости, шляхопроводи, підземні комплекси і гідроакумулюючу електростанцію. У зв'язку з цим необхідно застосовувати нову техніку і технології будівництва, що забезпечують високий рівень ефективності та безпеки робіт. Так на сьогодні при будівництві Київметробудом застосову
ються:

         - Закритий спосіб робіт (підземний) за допомогою щитових механізованих прохідницьких комплексів;

         - Відкритий спосіб робіт з розробкою грунту землерийною технікою;

         - Технологія «стіна в грунті», поділяється на а) традиційну монолітну і б) окремо стоячі секції - так звані «Барретти»;

         - Буропідривний метод робіт із застосуванням самохідного бурового обладнання;

         - Буросічні, буронабивні і буроін'єкційні палі;

         - Анкерне кріплення котлованів;

         - Буріння свердловин з установкою обсадних труб;

         - Штучне пониження рівня ґрунтових вод;

         - Розробка ґрунту в котлованах будь-якої складності;

         - Хімічне закріплення ґрунтів;

         - Будівництво промислових будівель та споруд;

         - Будівництво багатоповерхових житлових будинків.


      За останні роки широке поширення отримала ефективна технологія будівництва станцій метрополітенів з застосуванням спеціального способу «стіна в ґрунті». При цьому ширина стіни становить 620 і 820 мм, глибина - до 35 мм і довжина секції («захватки») - 1800 ... 4200 м.

      Технологія по влаштуванню «стіни в ґрунті» була успішно застосована на таких об'єктах у м. Києві як НСК «Олімпійський» протяжністю 320 пог. м і при спорудженні станцій Київського метрополітену:


        - Ст. «Бориспільська» - 280 пог. м; - Ст. «Вирлиця» - 215 пог. м;

        - Ст. «Червоний хутір» - 230 пог. м; - Ст. «Деміївська» - 350 пог. м;

        - Ст. «Голосіївська» - 680 пог. м; - Ст. «Васильківська» - 1360 пог. м.

        - Ст. «Виставковий центр» -745 пог. м Крім того, дана технологія впроваджена: - При спорудженні монтажно-демонтажних камер на технологічних ділянках метрополітену - 250 пог. м;

        - При спорудженні монтажно-демонтажних камер головного каналізаційного колектору - 180 пог. м.

      Для виконання земляних робіт широке поширення отримали навантажувачі фронтального типу XG953L (місткість ковша 3,6 м3), ZL-50 (місткість ковша 4,0 м3) і XG916A (місткість ковша 2,4 м3), а також екскаватори типу KOMATSU PC2102 (місткість ковша 0,25 м3), ISUZU (місткість ковша 0,4 м3), JCB 220 (місткість ковша 0,25 м3), JCB 8080 (місткість ковша 0,2 м3), HYUNDAI R55W-7 (місткість ковша 0,15 м3), KUBOTA KH-151 (місткість ковша 0,125 м3).


      Огородження котлованів виконується буросічними палями, шпунтом Ларсена і двутавровою балкою з дерев'яним затягуванням. Для створення пальових фундаментів, закріплення укосів і замонолічування основ котлованів застосовуються буронабивні палі діаметром 250 ... 600, 700, 800 і 1000 мм і глибиною 35 м, а також буроін'єкційні палі діаметром 620 і 820 мм і глибиною до 20 м . Кріплення стінок котлованів здійснюється з використанням стержньових і пасьмових анкерів діаметром до 260 мм і глибиною буріння до 30 м. При будівництві котлованів на ряді станцій Київського метрополітену замість їх кріплення розстрілами були використані анкери довжиною 24 ... 26 м. Так на станції «Деміївська» було поставлено 320 анкерів, на станції «Голосіївська» - 1080 і на станції «Васильківська »- 1540 .


      Буріння свердловин і розробка траншей при застосуванні способу «стіна в грунті» виконуються за допомогою спеціальних бурових установок типу Casagrande С6 (мікропалі, анкерне кріплення і струменеве закріплення ґрунтів), Casagrande В125 (буроін'єкційні палі, «стіна в грунті» шириною 620 мм), Casagrande В250 («стіна в грунті» шириною 620 і 820 мм), KLEMM 806-3, KLEMM 806-D (анкерне кріплення).


      Для забезпечення проходки гірських виробок в нестабільних ґрунтах і підвищення несучої здатності основ під фундаментами будівель і споруд застосовується хімічне закріплення ґрунтів. Для цього за допомогою ін'єкторів в ґрунти здійснюється закачування різних розчинів. При необхідності підвищення надійності конструкцій підземних споруд застосовується цементація розущільнення за обробкою. Спорудження буронабивних і буроін'єкційних паль призначено для посилення основ і фундаментів при необхідності стабілізації незгасаючого осідання, а також для посилення фундаментів, цегляних кладок і контактів фундаменту з основою при реконструкції старих будівель.


      Традиційна технологія щитової проходки постійно вдосконалюється, і застосовуються нові тунелепрохідницькі комплекси типу WIRTH TB 8-628-n-ERW з діаметром передової машини 6,04 м і HERRENKNECHT AG-TBM-6, 350 EPB діаметром 6,15 м. За допомогою цих комплексів споруджуються перегінні тунелі Куренівсько-Червоноармійської лінії Київського метрополітену від ст. «Либідська» до Теремків.


      Важливе значення при ремонті, реконструкції та посиленні фундаментів існуючих будівель має вибір ефективної технології і техніки. При цьому проведення реставраційних робіт по збереженню пам'яток архітектури, реконструкції будівель і споруд в умовах щільної міської забудови вимагає застосування будівельних технологій, що не завдають негативного впливу на стан споруд, посилений фундамент і основу під ним. У цьому випадку найбільш раціональним способом посилення часто виявляється застосування технологій влаштування буроін'єкційних паль малого діаметру з можливістю ін'єкцювання слабких зон фундаментів або виконання струменевого ін'єкцювання, а при наявності міцних фундаментів - вдавлювання паль.


      При виконанні робіт з підсилення фундаментів використовуються малогабаритні високопродуктивні бурові установки MINIFOR, KLEMM, HAUSHERR. Їх технічні параметри дозволяють проводити буріння під будь-яким кутом на глибину до 50 м. Крім того, установки MINIFOR і KLEMM мають невеликі габаритні розміри, що дозволяють проводити роботи з підвалів або внутрішніх приміщень будівель.


      Для запобігання розвитку небезпечних деформацій будівель і споруд в певних умовах технічно обґрунтованим і економічно доцільним варіантом технічного рішення є зміцнення підмурку, як традиційними способами (цементація, глинізація, силікатизація тощо), так і способом заміни слабкого ґрунту ґрунтоцементним каменем по технології струменевого ін'єкцювання (Jet Grouting). При цьому техніка, що використовується, дозволяє в результаті виконання струменевого ін'єкцювання створювати з ґрунтоцементного каменю вертикальні або похилі екрани з окремо розташованих або таких,що взаємно пересікаються (січних) паль (колон) діаметром від 0,5 до 1,2 м на необхідній глибині.


      ПАТ «Київметробуд» застосовує італійське обладнання для буроін'єкційних паль діаметром від 0,6 до 1,5 м. Швидкість виконання таких паль - до 100 м3 на добу. Ін'єкційне закріплення піщаних водо-насичених ґрунтів здійснювалося по трасі будівництва перегінних тунелів від ст. «Харківська» до ст. «Бориспільська», а також при зміцненні слабких ґрунтів основи котловану ст. «Деміївська» Куренівсько-Червоноармійської лінії.


      Різноманітні варіанти будівництва об'єктів різного призначення, в тому числі і підземних, вимагають створення нових технологій, до числа яких належить технологія зміцнення основ ґрунтовими анкерами. Ґрунтові анкери знаходять широке застосування в тих випадках, коли виникає необхідність у влаштуванні глибоких котлованів в безпосередній близькості від існуючих будівель і споруд та забезпечення стійкості зсувонебезпечних схилів, високих підпірних стін.


      В арсеналі ПАТ «Кіевметростой» є різні технологічні рішення з улаштування грунтових анкерів від буроін'єкційних до механічних з різними розрахунковими навантаженнями. У практиці виконання робіт широке поширення отримали буроін'єкційні ґрунтові анкери, що виготовляються за технологією французької фірми «Soletanche-Bachy» і витримують навантаження 70 т-c і більше.


      Таким чином, київметробудівці створили і впровадили в Україні нові технології і техніку, що дозволяють вирішувати складні завдання будівництва та реконструкції важливих підземних і поверхневих об'єктів різного призначення.

01601 Київ, вул. Прорізна,8