Поточні проєкти
Нова ділянка лінії метрополітену складається з двох станцій – “Мостицької” та “Проспекту Правди”, а також ділянки вилочного відгалуження в бік станції “Виноградар”.
Загальна будівельна довжина ділянки – 3,7 км, в т.ч.:
- закритий спосіб – 1,3 км
- відкритий спосіб – 2,4 км
Термін будівництва становить 36 місяців.
Більше інформації про сам проект та прогрес його виконання ви можете дізнатись на створеному нами сайті https://metrovynohradar.org.ua
Дана ділянка Київського метрополітену знаходиться в надзвичайно водонасичених грунтах, які поступово вимивають основу конструкцій тунелів і станцій в умовах динамічних навантажень від рухомого складу і впливу навколишнього середовища. Роботи, що виконуються, підвищать безпеку руху поїздів і надійність перевезення пасажирів, допоможуть зняти обмеження швидкості на ділянках з просіданням, в результаті чого зменшитися інтервалу руху поїздів і збільшиться перевізна здатність лінії Київського метрополітену.
Проект передбачає виконанння капітального ремонту технологічних підземних виробок, загальною довжиною біля 1,3 км.
Обсяг необхідних робіт складається з:
відновлення оправи виробок
- демонтажу відкаточних колій
- улаштування жорсткої основи
- улаштування дренажів
- встановлення перегородок
- внутрішнього облаштування ствола шахти
- встановлення необхідного для функціонування обладнання.
На сьогодняшній день підземні об’єкти побудовано лише в основних конструкціях і подальші роботи, у тому числі обслуговуючі процеси призупинені а підземні виробки поступово втрачають несучу здатність внаслідок прискорених процесів старіння через підвищену вологість, відсутність вентиляції.
Проект передбачає будівництво нової каналізаційної насосної станції першого підйому, на заміну існуючої, що була побудована в 1963 році і знаходиться в аварійному стані. Будівництво нової каналізаційної станції передбачає впровадження нового енергоефективного насосного обладнання продуктивністю 600 тис. м3/добу, що дозволить забезпечити надійність подачі стічних вод, як з Лівобережної так і з Правобережної частин м. Києва, до Бортницької станції аерації. Для порівняння добова продуктивність існуючої каналізаційної насосної станції на 2016 рік складає 200 тис. м3./добу.
Проект передбачає реконструкцію споруд Дніпровської водопровідної станції, модернізацію обладнання з метою поліпшення якості води та підвищення екологічної безпеки шляхом заміни технології знезараження води з використанням зрідженого хлору на технологію знезараження діоксидом хлору. Продуктивність Дніпровської водопровідної станції – 600 тис.м3/добу. Реконструкція виконується в умовах безперервної роботи діючої Дніпровської водоочисної станції без порушення процесу виробництва питної води.
Підготовчі роботи по влаштуванню перегінного тунелю на об’єкті «Будівництво огороджувальних конструкцій заглиблених споруд при будівництві перспективного перегінного тунелю від ст. «Іподром» в напрямку ст. «Теремки» в Голосіївському районі Києва.
ПАТ “Київметробуд” в якості генерального субпідрядника бере участь в проекті завершення будівництва першої черги метрополітену в м Дніпро, який передбачає будівництво 3 станцій в центральній частині міста. Загальна протяжність ділянки, що будується становить 4 км: це станції «Центральна», «Театральна» та «Музейна». Роботи ведуться в складних гідрогеологічних умовах з використанням новоавстрійського методу.
Виконуються гірничо-капітальні роботи по спорудженню конвеєрного тракту «Східний», комплексу дробильно-конвеєрної видачі руди з гор. (-300,0) м., Конвеєрного тракту «Західний», комплексу дробильно-конвеєрної видачі руди з гор. (-360,0) м, що входять в «Комплексний проект поетапного розвитку гірничих робіт і переробки мінеральної сировини до кінця відпрацювання Інгулецького родовища». Всі гірничопрохідницькі роботи виконуються буропідривних способом та мають загальний обсяг 153 тис.м3.