Інші об`єкти
- Будівельно-монтажні роботи по улаштуванню фундаментів та ростверків насосної ХОВ, фундаментів естакади ХОВ Етап 1 і фундаментів фільтрувальної станції морської води, монтаж труб в підлогах і фундаментах Циркулярної насосної станції ДП №3 по проекту «Капітальний ремонт ДП№3 на ПрАТ «МК»Азовсталь».
- Будівельно-монтажні роботи по влаштуванню паль, фундаментів та монтажу металевих конструкцій в рамках реалізації проекту «Реконструкція систем газоочищення агломашин №1-12 та реконструкція застарілих систем газоочищення агломашин №7-12 ПАТ «ММК ім.Ілліча».







- Будівництво відкритим способом тунелів з’єднувальної гілки від ПК 00+06 до ПК 02+08
- Спорудження камери металоконструкції(затворів)
- Переустрій існуючої каналізації Ду=600мм
- Влаштування та демонтаж підвіски зливової каналізації
- Монтаж та наступний демонтаж підвіски електрокабелів
- Перевлаштування мереж 10кв.





ПАТ «Київметробуд» (компанія лідер) спільно з ПрАТ «Укренергомонтаж» та ДП АТ «Будівельна компанія «Укрбуд» закінчили виконання контракту SIP10-1-001 «Реконструкція головного корпусу II черги ЧАЕС (енергоблоки 3,4) з посиленням і герметизацією будівельних конструкцій, що виконують функції огороджуючого контуру НБК». В результаті виконаних робіт був приянтий в експлуатацію “огороджуючий контур” – конструкція якого є невід’ємною частиною нового укриття, і без якого неможливо було, у 2016 році, надвинути величезну куполоподібну Арку нового накриття над 4-м енергоблоком, більш відомої серед фахівців як новий безпечний конфайнмент, аби на найближчі 100 років убезпечити аварійний четвертий реактор ЧАЕС, радіоактивне обладнання, залишки ядерних відходів і пилу.






ПАТ “Київметробуд” спільно з компанією ERA IFRA ENGINEERING Ltd, виконали для метрополітену м. Делі (Індія), контракт AMEL C-7, що включає проектування та будівництво підземної, з наземними спорудами, станції метро Dwarka Sector 21 (довжина – прибл. 258 м), тунелів відкритим способом та інших супутніх споруд, таких як вентиляційні шахти, переходи, пандуси, службові, галереї та ін.
Загальна довжина побудованих тунелів – 2073 м а довжина під’їзних пандусів 606 м.
Особливістю проекту є те, що станція Dwarka Sector 21 вважається найбільшою в Індії, з’єднує синю лінію метрополітену м. Делі з “Експрес лінією в Аеропорт” та з Депо а 2 поверхи станції використовуються під комерційні цілі. Це також перша станція метро в м. Делі з готельними кімнатами на території комплексу.



На об’єкті збудовано лабораторію радіологічного контролю, котельні, контрольно-пропускний пункт, насосну станцію перекачки фільтрату, ЛЕП, трансформаторну підстанцію, закриту стоянку для машин і механізмів зовнішні та внутрішні інженерні мережі. Також побудовано цех з очистки фільтрату продуктивністю 400 м. куб. на добу. Реконструйовано адміністративно-побутовий корпус, станція перекачування стоків, очисні споруди дощової каналізації. Закуплено та змонтовано італійське обладнання з переробки фільтрату.
Всі роботи з будівництва виконані без припинення руху поїздів та здано в експлуатацію:
– два вестибулі, в яких розташовано 15 білетних кас, зал очікування для пасажирів на 60 посадкових місць, службово-технічні приміщення, медпункт та кімната міліції;
– наскрізний тунель із шістьма виходами, чотири з яких обладнані ескалаторами: по 3 ескалатори до кожного вестибулю, та по 2 до кожної високої платформи;
– дві платформи з навісами, виходи на платформи обладнані турнікетами.
ПАТ «Київметробуд» як генеральний підрядчик здійснив будівельно-монтажні роботи до 10-ї річниці незалежності України по спорудженню монументу на честь проголошення незалежності України з музейним комплексом, реконструкцію майдану Незалежності та будівництво підземного чотирьох поверхового торгівельно-виставочного комплексу «Глобус», загальною площею більше 35 тисяч квадратних метрів. Всього було виконано облицювальних робіт на площі біля 26 000 м², споруджено 10 фонтанів.
Будівництво Дністровської ГАЕС розпочалося 22 листопада 1983 року.
Агрегатні шахти і будівля станції 7 агрегатів ГАЕС(насос-турбіна і двигун-генератор) розміщуються в окремо розташованих шахтах діаметром 32 м і глибиною 50 м. Виймання грунту для шахт такої конструкції виконується в два етапи:
1 етап – унікальна робота – методом опускного бетонування: 32-х метрове збірне залізобетонне кільце опускається в мʼяких породах з відмітки 85 м до відмітки 60 м;
2 етап – розробка скельного грунту бурильно-вибуховим методом уступами по 2 м з наступним виконанням монолітного залізобетонного кріплення.
Водопровідний тракт
Водопровідний тракт складається із напірних водоводів і відвідних тунелів.
Напірні водоводи – це 7 окремо розташованих ниток, кожна з яких включає:
- Компенсатор;
- Верхнє коліно;
- Вертикальну шахту (висота близько 100 м, діаметр 7,5 м) з металевим кожухом;
- Горизонтальну частину (діаметр 7,5 м, довжина 400 м, із яких 200 м залізобетонна конструкція і 200 м в металевому кожусі);
- Відвідні тунелі довжиною 120-150 м і внутрішнім діаметром 8,2 м проходять під кутом 140˚ до горизонту в дуже тріщинуватих породах горизонтальної шаруватості (аргілітах, алевролітах).